Algemeen

Alléén voor ARC+ gebruikers bestaat er op dit moment een jaarabonnement met maximale service en direct contact. Geen arc+? Of geen abonnement? Dan verzoeken wij u vriendelijk eerst gebruik te maken van dit formulier, klik HIER

PS zonder abonnement is een beller niet sneller!

Dit is wat er gebeurd en waarom het juist langer duurt

  1.  u krijgt een keuze menu 1 verkoop of 2 techniek. En 2 techniek vertelt u weer dat u via de site moet invullen
  2. u belt  omdat u daar geen zin in heeft toch naar verkoop en krijgt dus ook iemand van verkoop, receptie of administratie. Die zegt u weer dat u het op de site moet invullen.
    En waarom moet u het invullen?

    Ten eerste omdat u anders met technische vragen een ander telefoon nummer van ons bezet houdt, waardoor we niet bereikbaar zijn. Dat kost ons mogelijk geld. Wij willen maximaal bereikbaar zijn. ook voor u!
    Ten tweede omdat als we niks registreren en er eventueel kosten gemoeid zijn met de hulp aan u, dat nergens vastligt. Wij moeten dan gaan onthouden dat u belde, dat doorgeven, zowel wij als u kunnen dat vergeten. En dat is niet de bedoeling. Ten derde is de helpdesk continue bemand. Daar zorgen wij voor. Vragen naar “stefan” heeft dus niet altijd succes want die niet aanwezig zijn, elders zijn, bezig zijn met iemand anders etc. En dan vangt u dus juist bot, terwijl er voor uw service speciaal iemand is ingepland die op die dag u zo snel mogelijk zal helpen. Kortom: gewoon even doen zoals we het vragen lijdt tot de snelste service.

Categories: Algemeen, ARC+ gratis
Did you find this FAQ helpful?
0
0

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Verwijder formulier1 Reactie

Load More

Algemeen

Alléén voor ARC+ gebruikers bestaat er op dit moment een jaarabonnement met maximale service en direct contact. Geen arc+? Of geen abonnement? Dan verzoeken wij u vriendelijk eerst gebruik te maken van dit formulier, klik HIER

PS zonder abonnement is een beller niet sneller!

Dit is wat er gebeurd en waarom het juist langer duurt

  1.  u krijgt een keuze menu 1 verkoop of 2 techniek. En 2 techniek vertelt u weer dat u via de site moet invullen
  2. u belt  omdat u daar geen zin in heeft toch naar verkoop en krijgt dus ook iemand van verkoop, receptie of administratie. Die zegt u weer dat u het op de site moet invullen.
    En waarom moet u het invullen?

    Ten eerste omdat u anders met technische vragen een ander telefoon nummer van ons bezet houdt, waardoor we niet bereikbaar zijn. Dat kost ons mogelijk geld. Wij willen maximaal bereikbaar zijn. ook voor u!
    Ten tweede omdat als we niks registreren en er eventueel kosten gemoeid zijn met de hulp aan u, dat nergens vastligt. Wij moeten dan gaan onthouden dat u belde, dat doorgeven, zowel wij als u kunnen dat vergeten. En dat is niet de bedoeling. Ten derde is de helpdesk continue bemand. Daar zorgen wij voor. Vragen naar “stefan” heeft dus niet altijd succes want die niet aanwezig zijn, elders zijn, bezig zijn met iemand anders etc. En dan vangt u dus juist bot, terwijl er voor uw service speciaal iemand is ingepland die op die dag u zo snel mogelijk zal helpen. Kortom: gewoon even doen zoals we het vragen lijdt tot de snelste service.

Categories: Algemeen, ARC+ gratis
Did you find this FAQ helpful?
0
0

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Verwijder formulier1 Reactie

Load More

Algemeen

Alléén voor ARC+ gebruikers bestaat er op dit moment een jaarabonnement met maximale service en direct contact. Geen arc+? Of geen abonnement? Dan verzoeken wij u vriendelijk eerst gebruik te maken van dit formulier, klik HIER

PS zonder abonnement is een beller niet sneller!

Dit is wat er gebeurd en waarom het juist langer duurt

  1.  u krijgt een keuze menu 1 verkoop of 2 techniek. En 2 techniek vertelt u weer dat u via de site moet invullen
  2. u belt  omdat u daar geen zin in heeft toch naar verkoop en krijgt dus ook iemand van verkoop, receptie of administratie. Die zegt u weer dat u het op de site moet invullen.
    En waarom moet u het invullen?

    Ten eerste omdat u anders met technische vragen een ander telefoon nummer van ons bezet houdt, waardoor we niet bereikbaar zijn. Dat kost ons mogelijk geld. Wij willen maximaal bereikbaar zijn. ook voor u!
    Ten tweede omdat als we niks registreren en er eventueel kosten gemoeid zijn met de hulp aan u, dat nergens vastligt. Wij moeten dan gaan onthouden dat u belde, dat doorgeven, zowel wij als u kunnen dat vergeten. En dat is niet de bedoeling. Ten derde is de helpdesk continue bemand. Daar zorgen wij voor. Vragen naar “stefan” heeft dus niet altijd succes want die niet aanwezig zijn, elders zijn, bezig zijn met iemand anders etc. En dan vangt u dus juist bot, terwijl er voor uw service speciaal iemand is ingepland die op die dag u zo snel mogelijk zal helpen. Kortom: gewoon even doen zoals we het vragen lijdt tot de snelste service.

Categories: Algemeen, ARC+ gratis
Did you find this FAQ helpful?
0
0

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Verwijder formulier1 Reactie

Load More

Algemeen

Alléén voor ARC+ gebruikers bestaat er op dit moment een jaarabonnement met maximale service en direct contact. Geen arc+? Of geen abonnement? Dan verzoeken wij u vriendelijk eerst gebruik te maken van dit formulier, klik HIER

PS zonder abonnement is een beller niet sneller!

Dit is wat er gebeurd en waarom het juist langer duurt

  1.  u krijgt een keuze menu 1 verkoop of 2 techniek. En 2 techniek vertelt u weer dat u via de site moet invullen
  2. u belt  omdat u daar geen zin in heeft toch naar verkoop en krijgt dus ook iemand van verkoop, receptie of administratie. Die zegt u weer dat u het op de site moet invullen.
    En waarom moet u het invullen?

    Ten eerste omdat u anders met technische vragen een ander telefoon nummer van ons bezet houdt, waardoor we niet bereikbaar zijn. Dat kost ons mogelijk geld. Wij willen maximaal bereikbaar zijn. ook voor u!
    Ten tweede omdat als we niks registreren en er eventueel kosten gemoeid zijn met de hulp aan u, dat nergens vastligt. Wij moeten dan gaan onthouden dat u belde, dat doorgeven, zowel wij als u kunnen dat vergeten. En dat is niet de bedoeling. Ten derde is de helpdesk continue bemand. Daar zorgen wij voor. Vragen naar “stefan” heeft dus niet altijd succes want die niet aanwezig zijn, elders zijn, bezig zijn met iemand anders etc. En dan vangt u dus juist bot, terwijl er voor uw service speciaal iemand is ingepland die op die dag u zo snel mogelijk zal helpen. Kortom: gewoon even doen zoals we het vragen lijdt tot de snelste service.

Categories: Algemeen, ARC+ gratis
Did you find this FAQ helpful?
0
0

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Verwijder formulier1 Reactie

Load More

Algemeen

Alléén voor ARC+ gebruikers bestaat er op dit moment een jaarabonnement met maximale service en direct contact. Geen arc+? Of geen abonnement? Dan verzoeken wij u vriendelijk eerst gebruik te maken van dit formulier, klik HIER

PS zonder abonnement is een beller niet sneller!

Dit is wat er gebeurd en waarom het juist langer duurt

  1.  u krijgt een keuze menu 1 verkoop of 2 techniek. En 2 techniek vertelt u weer dat u via de site moet invullen
  2. u belt  omdat u daar geen zin in heeft toch naar verkoop en krijgt dus ook iemand van verkoop, receptie of administratie. Die zegt u weer dat u het op de site moet invullen.
    En waarom moet u het invullen?

    Ten eerste omdat u anders met technische vragen een ander telefoon nummer van ons bezet houdt, waardoor we niet bereikbaar zijn. Dat kost ons mogelijk geld. Wij willen maximaal bereikbaar zijn. ook voor u!
    Ten tweede omdat als we niks registreren en er eventueel kosten gemoeid zijn met de hulp aan u, dat nergens vastligt. Wij moeten dan gaan onthouden dat u belde, dat doorgeven, zowel wij als u kunnen dat vergeten. En dat is niet de bedoeling. Ten derde is de helpdesk continue bemand. Daar zorgen wij voor. Vragen naar “stefan” heeft dus niet altijd succes want die niet aanwezig zijn, elders zijn, bezig zijn met iemand anders etc. En dan vangt u dus juist bot, terwijl er voor uw service speciaal iemand is ingepland die op die dag u zo snel mogelijk zal helpen. Kortom: gewoon even doen zoals we het vragen lijdt tot de snelste service.

Categories: Algemeen, ARC+ gratis
Did you find this FAQ helpful?
0
0

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Verwijder formulier1 Reactie

Load More