Loopt u in uw project tegen problemen aan of werkt uw software niet meer? U kunt direct geholpen worden door onze experts. Bekijk hieronder de diverse vormen. We helpen u per telefoon en/of scherm overname, waarvoor u hier rechts het support programmaatje kunt downloaden.

Losse vragen

Voor de meeste CADez software is zo weinig ondersteuning per jaar nodig, dat een jaarabonnement niet van toepassing is. U betaalt dan eenvoudigweg voor de tijd die nodig is om u verder te helpen. U kunt ook een uur inkopen zodat wanneer u omhoog zit u niet ook nog tijd kwijt bent aan invullen van het formulier hier rechts.

Wanneer u van mening bent dat het om een fout in het programma gaat adviseren wij u dit rechtstreeks bij de makers ervan te melden zodat u onderzoekskosten van onze kant voorkomt. In alle programma’s zit tegenwoordig via de helpfunctie toegang tot de website of support afdeling van het betreffende programma.

Abonnement ARC+ per jaar.

Om u als klant beter en adequater te helpen bij het beantwoorden van uw gebruikersvragen biedt CADez u de mogelijkheid van een ARC+ helpdeskabonnement. U kunt dan een heel jaar gebruik maken van onze supportafdeling. Voorwaarde is dat u minimaal één dag training heeft gevolgd om te voorkomen dat de helpdesk een verkapt trainingskanaal wordt. Met een maximum van in totaal 5 uur per jaar ondersteuning biedt dat de volgende voordelen:

  • Directe telefonische hulp door een zeer ervaren support engineer.
  • U krijgt een direct telefoonnummer toegezonden als abonnee.
  • Toegang tot ledengedeelte met ruim 70 antwoorden op veelgestelde vragen in de vorm van uit te printen pdf en lesvideo.
  • Voorrang op niet-abonnees bij drukte of gelijktijdige vragen omdat het een direct telefoon nummer en e-mail is.
  • Melding per e-mail van nieuwe video’s of uitlegdocumenten op de website.
  • Indien u ook onderhoud op ARC+ heeft? Installatie hulp gratis bij service updates.

Online training

Heeft u meerdere vragen en gaat het niet om een korte vraag? U kunt ook een korte training bestellen. Dit kost 70 euro/uur. Het beste spreekt u een dag en tijd hiervoor af zodat we kunnen zorgen dat er een expert voor u beschikbaar is.

Tips

Om u zo goed mogelijk te helpen alvast deze adviezen:

  • Als u geen abonnement heeft of wat u vraagt valt daarbuiten, vul éérst het snelle contactformulier in, dat scheelt een communicatieronde.
  • U werkt met een PC als u contact zoekt. De PC heeft internet verbinding en u heeft telefoon.
  • Spaar vragen niet op maar neem juist voor elke vraag contact op. Dan kan u ook direct verder.
  • Krijgt u een gesprekstoon? Een andere klant wordt dan al geholpen. Stuur een e-mail als u haast heeft of probeer het later opnieuw.
  • Indien u mailt zet u er bij over welke versie het gaat en op welk besturingssysteem u werkt. U beschrijft de stappen die u doet.
  • U stelt ons in geen geval aansprakelijk voor gevolgen van gebruik van de software, gegeven adviezen of hulp.
  • U respecteert het advies van collega’s aan de helpdesk. Er zijn soms meerdere oplossingen en daarmee ook meerdere antwoorden op dezelfde vraag mogelijk.
  • Bewaar e-mails en antwoorden. Mocht u dezelfde vraag weer eens hebben, dan heeft u het antwoord er zo ook weer snel bij.

Stuur uw vraag: