Omdat je in de software al staat ingelogd, staat daar nog je oude datum. Even contact met de trimble server is dan nodig om je nieuwe datum zichtbaar te maken
Dus wat moet je doen?
- Log uit via “sign out”. Dit kan in het welkomstscherm van SketchUp als je start, “poppetje rechtsboven”
- Log weer in door te klikken op “sign in”
Daarna verschijnt vanzelf de browser om weer in te loggen
Alwaar je inlogt met je trimble ID (je e-mail met zelfgekozen wachtwoord)
- Het kan zijn dat de datum alsnog in SketchUp en/of layout nog steeds de oude is, ook dan maak je geen zorgen en op de dag zelf als de vorige periode over was, zal de datum wel goed gaan staan.
Ter info en begrip:
Sowieso als je verlengd hebt en daar een leverings mail van gehad hebt is het goed. Je ontvangt die mail namelijk alléén als de order verwerkt is bij Trimble.
Het is (technisch) onmogelijk een leveringsmail te krijgen dat het verlengd is als dat niet zo is.
Categorie:
SketchUp activatie