Hoe maak ik een eigen trap aan volgens bouwbesluit?
Via een extra module van ARC+ genaamd Dekobo kunt u uw eigen trap maken door gegevens in te voeren en importeren in ARC+.
Via een extra module van ARC+ genaamd Dekobo kunt u uw eigen trap maken door gegevens in te voeren en importeren in ARC+.
In ARC+ kunt u selecteren via F9. De actuele selectie wordt dan leeggemaakt zodat u een verse selectie maakt. Deslecteren met de ALT toets. Lees ook goed de opties onderin bij dit commando. Bewerkingen zoals verplaatsen en kopiëren doet u met F11, F12, alt+F11, alt+F12
In de 3D bibliotheek van CADez Arcalib kunt u volledig parametrische keuken elementen vinden. met behulp van deze elementen kunt u uw keuken op maat ontwerpen in 2D en 3D.
Er bestaat geen 3D ellips commando direct maar u kunt het wel in 2 stappen maken. Teken eerst via lijnen menu een elips. Zet via polygonen deze elips om naar een polygoon, die kan u vervolgens ook een dikte geven.
Zet in het render scherm bij de tab materialen de toekenning op VORM. Sleep nu het gewenste materiaal op het muurvlak.
Hiervoor bestaat een aparte functie waarbij u een symbool kunt kiezen. \rndim. De lesvideo is voor 2012 en hoger.
Via gebruikersbeheer of dubbelklik op het maatvoeringsicoon in de stijlbalk.
Via gebruikersbeheer of dubbelklik op het maatvoeringsicoon in de stijlbalk. Maak uw eigen unieke naam aan. Sla de stijl op als sjabloon voor uw bureau. Zie ook de volgende vraag.
Dit kunt u doen via Gereedschap -> Voorkeur -> Interface -> Gereedschapsbalk configuratie opslaan / Laden. In de oude versie slaat u hiermee de configuratie eerst op. In de nieuwe versie laadt u vervolgens deze configuratie. Omdat werkbalken tussen versies kunnen verschillen kan hierdoor wel verspringing ontstaan omdat de pixel posities op het scherm niet…
De rechter toets is een Alt GR toets en dus eigenlijk anders dan ALT. Dit wordt met US toetsenbord indeling niet ondersteund als ALT toets. Die doet gewoon niks. Wie daar een “hack” “truc” of “oplossing” voor vind, laat het ons weten! De oude oplossing die we hadden met “sharkeys” werkt niet meer in windows…