Losse vragen

Voor de meeste CADez software is zo weinig ondersteuning per jaar nodig, dat een jaarabonnement niet van toepassing is. U betaalt dan eenvoudigweg voor de tijd die nodig is om u verder te helpen. U kunt ook een uur inkopen zodat wanneer u omhoog zit u niet ook nog tijd kwijt bent aan invullen van het formulier.

Wanneer u van mening bent dat het om een fout in het programma gaat adviseren wij u dit rechtstreeks bij de makers ervan te melden zodat u onderzoekskosten van onze kant voorkomt. In alle programma’s zit tegenwoordig via de helpfunctie toegang tot de website of support afdeling van het betreffende programma.

Support

Support

25.0099.00 ex. btw

CADez software

Opties selecteren Dit product heeft meerdere variaties. Deze optie kan gekozen worden op de productpagina
Aanbieding!
Support ARC+

Support ARC+

75.00299.00 ex. btw

ARC+ software

Opties selecteren Dit product heeft meerdere variaties. Deze optie kan gekozen worden op de productpagina

Abonnement ARC+ per jaar.

Om u als klant beter en adequater te helpen bij het beantwoorden van uw gebruikersvragen biedt CADez u de mogelijkheid van een ARC+ helpdeskabonnement. U kunt dan een heel jaar gebruik maken van onze supportafdeling. Voorwaarde is dat u minimaal één dag training heeft gevolgd om te voorkomen dat de helpdesk een verkapt trainingskanaal wordt. Met een maximum van in totaal 5 uur per jaar ondersteuning biedt dat de volgende voordelen:

  • Directe telefonische hulp door een zeer ervaren support engineer.
  • U krijgt een direct telefoonnummer toegezonden als abonnee.
  • Toegang tot ledengedeelte met ruim 70 antwoorden op veelgestelde vragen in de vorm van uit te printen pdf en lesvideo.
  • Voorrang op niet-abonnees bij drukte of gelijktijdige vragen omdat het een direct telefoon nummer en e-mail is.
  • Melding per e-mail van nieuwe video’s of uitlegdocumenten op de website.
  • Indien u ook onderhoud op ARC+ heeft? Installatie hulp gratis bij service updates.

Online training

Heeft u meerdere vragen en gaat het niet om een korte vraag? U kunt ook een korte training bestellen. Dit kost 70 euro/uur. Het beste spreekt u een dag en tijd hiervoor af zodat we kunnen zorgen dat er een expert voor u beschikbaar is.

Tips

Om u zo goed mogelijk te helpen alvast deze adviezen:

  • Als u geen abonnement heeft of wat u vraagt valt daarbuiten, vul éérst het snelle contactformulier in, dat scheelt een communicatieronde.
  • U werkt met een PC als u contact zoekt. De PC heeft internet verbinding en u heeft telefoon.
  • Spaar vragen niet op maar neem juist voor elke vraag contact op. Dan kan u ook direct verder.
  • Krijgt u een gesprekstoon? Een andere klant wordt dan al geholpen. Stuur een e-mail als u haast heeft of probeer het later opnieuw.
  • Indien u mailt zet u er bij over welke versie het gaat en op welk besturingssysteem u werkt. U beschrijft de stappen die u doet.
  • U stelt ons in geen geval aansprakelijk voor gevolgen van gebruik van de software, gegeven adviezen of hulp.
  • U respecteert het advies van collega’s aan de helpdesk. Er zijn soms meerdere oplossingen en daarmee ook meerdere antwoorden op dezelfde vraag mogelijk.
  • Bewaar e-mails en antwoorden. Mocht u dezelfde vraag weer eens hebben, dan heeft u het antwoord er zo ook weer snel bij.