Unicorn Render, topprogramma voor realtime rendering

Unicorn Render is een high-end renderprogramma. Het is uniek door de directe realistische weergave en snelle werkwijze. In vaktermen heet dit “physical rendering”. Het maakt topkwaliteit rendering voor iedereen toegankelijk. Zo is Unicorn te gebruiken als een zeer krachtige stand alone applicatie voor SketchUp Pro, Revit, Vectorworks en vele anderen. Unicorn Render is óók geïntegreerd beschikbaar binnen ARC+ software. Unicorn Render ondersteunt maar liefst 46 bestandsformaten zoals *.SKP (Sketchup Pro), *.DAE (Collada) *.3ds (3D studio). Revex (revit) en OBJ. Bijzonder en nieuw is dat Unicorn de kracht van zowel de processor (CPU) als de NVIDIA grafische kaart(en) (GPU) tegelijk benut. Ook is Unicorn realtime rendering zeer visueel qua interface. U werkt namelijk in een direct voorbeeld en sleept daarin talloze kant-en-klare materialen.

Daglicht werkt natuurgetrouw volgens de lokatie op de aarde, datum en tijd. U kunt standaard IES-lichtbronnen toepassen, maar ook lichtgevende lijnen, vlakken of bollen. Veel handiger, krachtiger en uniek aan Unicorn Render is echter dat u van elke vorm een lichtbron kunt maken. Denk aan neonbuizen, LED, TL-licht en rijen van spots die met lichtmateriaal razendsnel te maken zijn.

Met Unicorn realtime rendering bespaart u geld en maakt u zelf een professionele rendering

U concurreert met gemak met professionele visualisatiebureaus. Nu kunt u sneller zélf de rendering maken dan wanneer u iemand inhuurt. En u bespaart extra bij wijzigingen in uw ontwerp. Ook is Unicorn Render te gebruiken volledig geïntegreerd in ARC+ X10 omdat dit van dezelfde ontwikkelaar “Space Tech” komt.

Schakel titel

Toggle inhoud hoort hier, klikt u op de knop Bewerken om deze tekst te veranderen. </ p>

licentie overzicht

  • Quick physic rendering
    In alle versies REALTIME. Rekent supersnel en kan u opslaan
  • Smart physic rendering
    In alle versies REALTIME. Rekent snel en kan u opslaan
  • Physic rendering
    Realistisch correcte lichtberekening. Vraag rekentijd en kracht van cpu+gpu
  • Lichtbronnen
    IES, spot, vlak, bol, lijn zit in alle versies
  • Lichtgevend materiaal
    U kunt van elke vorm een lichtgevend materiaal maken en laten werken als IES lichtbron, neon etc.
  • Virtual reality
    VR 360 in mono en stereo geschikt voor google card, samsung VR , facebook of website
  • MDL
    Nvidia material definition language = materialen van nvidia downloaden en gebruiken
  • LPe
    Export van render naar ruim 10 verschillende lagen
  • OBJECT
    Herladen/mengen/plaatsen in scene
  • Import
    Welke bestandsformaten kunt u inlezen?
  • Animatie
  • Oculus rift
  • Camera 2D views
  • Daglicht bediening
    Noordpijl, datum, tijd interface
  • Gallerij
    Viewer van afbeeldingen, viewer van 360 en VR
  • UNDO (stap terug)

STARTER

340
340
  • SKP, 3DS, 3DM, BSP, BPX, DAE, IFC, PTF, OBJ, FBX, DXF

STANDARD

690
690
  • Lichtbronnen 16 stuks tegelijk naast het daglicht van zon en hdri
  • Alles

STUDIO

990
990
  • Alles

SU PLUGIN V3

490
490
  • Sketchup componenten met IES
    Geen losse interface zoals unicorn.
  • Sketchup
    U gebruikt componenten of groepen binnen sketchup zelf
  • Sketchup
    Is in sketchup zelf aanwezig.
  • Sketchup
    Is in sketchup zelf aanwezig.
  • Omdat er geen gallerij functie in de plugin mogelijk is, ook geen koppeling direct met oculus rift
  • Sketchup
    Is in sketchup zelf aanwezig.
  • Sketchup
    Is in sketchup zelf aanwezig.
  • Sketchup
    Is in sketchup zelf aanwezig.
  • Sketchup
    Is in sketchup zelf aanwezig.