Unicorn Render, topprogramma voor realtime rendering

Unicorn Render is een high-end renderprogramma. Het is uniek door de directe realistische weergave en snelle werkwijze. In vaktermen heet dit “physical rendering”. Het maakt topkwaliteit rendering voor iedereen toegankelijk. Zo is Unicorn te gebruiken als een zeer krachtige stand alone applicatie en óók beschikbaar binnen ARC+ software. Unicorn Render ondersteunt maar liefst 46 bestandsformaten zoals *.SKP (Sketchup Pro), *.3ds (3D studio) en OBJ. Bijzonder en nieuw is dat Unicorn de kracht van zowel de processor (intel) als de NVIDIA grafische kaart(en) tegelijk benut. Ook is Unicorn realtime rendering zeer visueel qua interface. U werkt namelijk in een direct voorbeeld en sleept daarin talloze kant-en-klare materiale.

Daglicht werkt natuurgetrouw volgens de lokatie op de aarde, datum en tijd. U kunt standaard IES-lichtbronnen toepassen, maar ook lichtgevende lijnen, vlakken of bollen. Veel handiger, krachtiger en uniek aan Unicorn Render is echter dat u van elke vorm een lichtbron kunt maken. Denk aan neonbuizen, LED, TL-licht en rijen van spots die met lichtmateriaal razendsnel te maken zijn.

Met Unicorn realtime rendering bespaart u geld en maakt u zelf een professionele rendering

U concurreert met gemak met professionele visualisatiebureaus. Nu kunt u sneller zélf de rendering maken dan wanneer u iemand inhuurt. En u bespaart extra bij wijzigingen in uw ontwerp. Ook is Unicorn Render te gebruiken volledig geïntegreerd in ARC+ X10 die in de loop van 2017 uitkomt. Op dit moment is met X9 via BSP formaat al uit te wisselen met materiaal herkenning vanuit ARC+.

licentie overzicht

  • Quick physic rendering
    In alle versies REALTIME. Rekent supersnel en kan u opslaan
  • Physic rendering
    Realistisch correcte lichtberekening. Vraag rekentijd en kracht van cpu+gpu
  • Lichtbronnen
    IES, spot, vlak, bol, lijn zit in alle versies
  • Lichtgevend materiaal
    U kunt van elke vorm een lichtgevend materiaal maken en laten werken als IES lichtbron, neon etc.
  • Virtual reality
    VR 360 in mono en stereo geschikt voor google card, samsung VR , facebook of website
  • MDL
    Nvidia material definition language = materialen van nvidia downloaden en gebruiken
  • LPe
    Export van render naar ruim 10 verschillende lagen
  • OBJECT
    Herladen/mengen/plaatsen in scene
  • Import
    Welke bestandsformaten kunt u inlezen?

Quick

390
390
  • 16 max
    Lichtbronnen 16 stuks tegelijk naast het daglicht van zon en hdri
  • SKP, IFC

Quick STUDIO

790
790
  • 16 max
    Lichtbronnen 16 stuks tegelijk naast het daglicht van zon en hdri
  • Alles

Physic

790
790
  • Onbeperkt
    Lichtbronnen 16 stuks tegelijk in realtime en onbeperkt in Physic
  • SKP, IFC

Physic STUDIO

1,190
1,190
  • Onbeperkt
    Lichtbronnen 16 stuks tegelijk in realtime en onbeperkt in Physic
  • Alles