Starter, Standard of Studio?

Unicorn is er voor elk budget en toepassing. Zo investeert u alleen in wat u echt nodig heeft en gebruikt. U kunt van een lichtere versie updaten naar een meer uitgebreide door het verschil in prijs bij te leggen naderhand. De starter maakt physics rendering toegankelijk voor iedereen. Met standaard voegt u beweging toe en met Studio nog nauwkeuriger physics waardoor lichtgevend materiaal mogelijk wordt. Zowel standard als studio bieden animatie, virtual reality panorama als video, maar alleen de studio biedt oculus rift ondersteuning.

Typische voorbeeld profielen
* u bent interieurarchitect van verbouwingen, keukens, badkamers, woonkamers: Starter voldoet, spaar wel vast voor de standard studio versie om uw klant meer te bieden later.

* u bent architect van woningen, kantoren, gebouwen: standard zal voldoen omdat u zelden lichtgevend materiaal in zult hoeven zetten

* u wilt klanten inzicht geven met virtual reality, animatiet: Studio met oculus rift is uw versie.

* u richt grootte projecten in zoals horeca/winkels met vele lichtbronnen: Studio is een must, u bespaart tijd door het lichtgevend materiaal in te zetten

* u doet visualisatie als service voor anderen: er is geen enkele reden te bedenken waarom u een lichtere versie zou nemen dan de studio. Studio verdient u zeker te weten terug.

Starter

Starter maakt high end rendering voor een zeer toegankelijk en betaalbaar voor iedereen.  Wat u op scherm ziet, kunt u in een hogere scherpte opslaan en in slechts enkele secondes heeft u dan al een hoge kwaltiteit rendering.

Standard

Standard zal volstaan voor de meeste gebruikers die zowel stilstaande beelden, panorama als animatie willen laten rekenen. Standard werkt uw model bij via de model link en u kunt ook modellen zelfs vanuit verschillende programma’s mixen. Standard biedt géén lichtgevend materiaal en oculus rift ondersteuning.

Studio

Met de studio versie voegt u physics rendering toe zodat u ook lichtgevend materiaal kunt laten rekenen. Heeft u projecten met neon buizen, tv-schermen of tientallen armaturen met lichtbronnen? Dan is deze versie een muste en verdient u de meerprijs terug. De studio versie maakt verder uitwisseling van render materialen van NVIDIA mogelijk (MDL). De STUDIO maakt Virtual Reality beelden mogelijk zoals facebook 360 graden foto’s. Ouculus rift wordt direct ondersteunt en wanneer deze actief is op uw systeem kunt u panorama’s, video via de gallery direct bekijken maar ook direct laten rekenen. STUDIO is simpelweg de alleskunner en de must voor de professional.

licentie overzicht

  • Quick physic rendering
    In alle versies REALTIME. Rekent supersnel en kan u opslaan
  • Smart physic rendering
    In alle versies REALTIME. Rekent snel en kan u opslaan
  • Physic rendering
    Realistisch correcte lichtberekening. Vraag rekentijd en kracht van cpu+gpu
  • Lichtbronnen
    IES, spot, vlak, bol, lijn zit in alle versies
  • Lichtgevend materiaal
    U kunt van elke vorm een lichtgevend materiaal maken en laten werken als IES lichtbron, neon etc.
  • Virtual reality
    VR 360 in mono en stereo geschikt voor google card, samsung VR , facebook of website
  • MDL
    Nvidia material definition language = materialen van nvidia downloaden en gebruiken
  • LPe
    Export van render naar ruim 10 verschillende lagen
  • OBJECT
    Herladen/mengen/plaatsen in scene
  • Import
    Welke bestandsformaten kunt u inlezen?
  • Animatie
  • Oculus rift

STARTER

350
350
  • SKP, 3DS, 3DM, BSP, BPX, DAE, IFC, PTF, OBJ, FBX, DXF

STANDARD

690
690
  • Lichtbronnen 16 stuks tegelijk naast het daglicht van zon en hdri
  • Alles

STUDIO

1,190
1,190
  • Alles