Op zoek naar X9 of ouder? ? Klik HIER 

Download alle delen en kies niet openen maar “opslaan als“. De setups komen dan in uw map “download” of een map die eventueel zelf aangeeft. Wachtwoorden zijn per mail geleverd en heeft u tijdens de diverse installaties nodig. Laat uw mail bericht openstaan.

Download alle delen!

Eerste deel: ARC+ X10 NL

Voorbereiding

  • Zorg dat u de laatste windows updates heeft geïnstalleerd. Weet u niet hoe? Klik op zoek opdracht naast het windows icoon en tik “updat”. Kies naar updates zoeken.
  • Zorg dat u de laatste NVIDIA driver heeft geïnstalleerd. Weet u niet hoe? Klik in apparaatbeheer bij beeldschermadapters naar “updates zoeken”.
  • Zet uw virus scanner uit voor zowel downloads als installaties. Weet u niet hoe? klik HIER

 

Kies daarna hieronder uw situatie voor de juiste aanvullingen en instructies

BIM

CADez Interface (X10-interface)

CADez Bibliotheek (X10-arcalib)

CADez Unicorn Render (UnicornCadez)

DESIGN

CADez InterfaceD (X10-interface)

CADez Bibliotheek (X10-arcalib)

CADez Unicorn Render (UnicornCadez)

Premium 3

CADez PREMIUM 3 Cadez interface & 2D bibliotheken

CADez Unicorn Render (UnicornCadez)

Premium 2

CADez PREMIUM 2 Cadez interface & 2D bibliotheken

ARC+ Installatie

Ouder dan X9 wordt officieel niet ondersteund. Dat betekent dat u een risico neemt. Dat kan al beginnen met het herkennen van de USB sleutel. Wij kunnen u mogelijk ook niet helpen als het niet goed werkt. In de regel is het niet verstandig oude software met nieuwe besturing te combineren of andersom. Maar behalve dat, een oude versie ARC+ mist ook de moderne uitwisseling, bugs die er zijn worden niet meer verholpen. Wij raden u dus dringend aan te updaten naar de nieuwste versie. Meer informatie, klik HIER

Did you find this FAQ helpful?
0
0

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Verwijder formulier1 Reactie

In het menu van CAD&BIM – ARC+ – Installatie.

Of klik HIER

Did you find this FAQ helpful?
0
0

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Verwijder formulier1 Reactie

Een uitgebreid overzicht van alle vernieuwingen puntsgewijs treft u HIER. In het programma zelf gaat u via het pull-down menu naar “Nieuw in arc+” wat u direct toegang geeft tot diverse PDF documenten.

Did you find this FAQ helpful?
1
0

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Verwijder formulier1 Reactie

Automatisch worden bij openen bestanden omgezet en voor gekoppelde bestanden die een conversie nodig hebben wordt uw bevestiging gevraagd. Eigenlijk allemaal automatisch dus. Mocht u meerdere versies naast elkaar willen draaien lees dan de pdf zodat uw weet waar u rekening mee moet houden.

Did you find this FAQ helpful?
0
0

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Verwijder formulier1 Reactie

In elke versie zijn er pdf handleidingen beschikbaar. Deze kunt u vinden in de installatie map van uw ARC+ versie. In het pdf bestand is te zien waar u de bestanden kunt vinden op uw computer.

Did you find this FAQ helpful?
0
0

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Verwijder formulier1 Reactie

Alléén voor ARC+ X9 en hoger gaat dit goed werken, sterker zelfs: dit raden we u alleen maar aan en werkt het beste. Voor alle oudere versies wordt windows 10 NIET ondersteund. Gebruik is op eigen risico. Support is niet mogelijk. Wilt u vooruit? Klik HIER

Did you find this FAQ helpful?
0
0

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Verwijder formulier1 Reactie

Op de achtergrond loopt altijd een controle programma om te kijken of uw versie actueel is. Als er een nieuwe versie is wordt deze voor u gedownload. Zodra deze klaar is wordt de installatie aangeboden.

Wat moet u doen?

  • Sla uw eventueel geopende tekening op als u iets gewijzigd had en laat dan de updates installeren. Had u nog niets open staan dan kunt u akkoord gaan met alle meldingen en wordt Unicorn automatisch voor u uitgezet en bijgewerkt.
  • In alle gevallen nadat geïnstalleerd heeft even opnieuw opstarten.
  • Installeer zelf nog even de cadez aanvullingen, tenminste als u graat de zogenaamde ‘presets’ bij scenes wilt gebruiken. Tevens weet u dan zeker dat u de nieuwste materialen heeft.
    Klik daarvoor HIER
Did you find this FAQ helpful?
0
0

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Verwijder formulier1 Reactie

Dit gaat vanzelf goed. Alléén op een laptop moet u aangeven dat de Nvidia driver aangeroepen moet worden. Start de nvidia configuratie scherm (rechter muisknop bureaublad). 3D-instellingen beheren -> Programma instellingen beheren -> Toevoegen -> Bladeren en c:\arc+ versie\bin\arcplus.exe -> Toevoegen

PDF werkt niet

Did you find this FAQ helpful?
0
0

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Verwijder formulier1 Reactie

U kunt in de instellingen van de antivirus uw “realtime bescherming” en “Firewall” uitzetten. Dit is per antivirus software anders.

Did you find this FAQ helpful?
0
0

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Verwijder formulier1 Reactie

Via Configuratiescherm -> accounttype kunt u uw account administrator rechten geven. Voer pas daarna een installatie/update uit van uw software.

Did you find this FAQ helpful?
0
0

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Verwijder formulier1 Reactie

In windows 10 klikt u op het windows icoon linksonder in het scherm en klikt dan met de rechter muisknop. U kiest dan apparaatbeheer. In apparaatbeheer “Beeldschermadapters” klikt u daarop en ziet u bijvoorbeeld “NVIDIA Geforce GTX 750ti”. Meer in details, voor diverse windows systemen of zelfs apple? klik HIER

Did you find this FAQ helpful?
0
0

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Verwijder formulier1 Reactie

Dit kunt u doen via Gereedschap -> Voorkeur -> Interface -> Gereedschapsbalk configuratie opslaan / Laden. In de oude versie slaat u hiermee de configuratie eerst op. In de nieuwe versie laadt u vervolgens deze configuratie. Omdat werkbalken tussen versies kunnen verschillen kan hierdoor wel verspringing ontstaan omdat de pixel posities op het scherm niet meer kloppen. Eigenlijk is het daarom beter de instellingen van de werkbalken opnieuw te maken in de nieuwe versie en een schermafdruk te maken van de oude.

Did you find this FAQ helpful?
0
0

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Verwijder formulier1 Reactie

Installeer eerst lokaal op één van de stations alles. Knip of kopiëer dan de map “c:\ARC+ X Edition\ARCALIB\” naar de server. Deze map …ARC+ X Edition\ARCALIB\ via een schijfletter te lezen moet zijn (zogenaamde “mapping” bijvoorbeeld “P:\” . Verander in het versiebeheer het arcalib pad naar deze lokatie (P:\ARC+ X Edition\ARCALIB\). Doe dit op alle ‘client’ stations. Ook uw projecten benaderd u op deze manier via de servermap en versiebeheer.

Did you find this FAQ helpful?
0
0

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Verwijder formulier1 Reactie

  1. Klik met rechter muisknop op de snelkoppeling van arc+ (bureablad)
  2. Geavanceerd
  3. Administrator vinkje uitvinken, dus moet wit zijn
  4. OK

Did you find this FAQ helpful?
0
1

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Verwijder formulier1 Reactie

Dit komt omdat u onder een gebruikersaccount in een netwerkdomein bent aangemeld. Oplossing is de snelkoppeling niet als administrator uitvoeren:

  1. Klik met rechter muisknop op de snelkoppeling van arc+ (bureablad)
  2. Geavanceerd
  3. Administrator vinkje uitvinken, dus moet wit zijn
  4. OK

Did you find this FAQ helpful?
1
0

Comment on this FAQ

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Verwijder formulier1 Reactie

Load More

Activatie CLOUD in plaats van USB